Metody, które preferuję:
– metody wchodzące w skład pedagogiki zabawy (wg. Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA),
– metoda aktywnego słuchania muzyki wg. Batii Strauss,
– metoda opowieści ruchowych Józefa Gotfryda Thulina,
– metoda wspomagania rozwoju wg. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej,
– metoda STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Mathematics) w formie dostosowanej do pracy z dziećmi w klasach 0-3,
– metoda pytań i doświadczeń (wg. programu Uniwersytetu Dzieci),
– metoda historyjek obrazkowych,
– metoda Flipped Lesson (w Polsce znana jako metoda odwróconej lekcji),
– arteterapia (w tym: muzykoterapia, plastykoterapia, bajkoterapia, ludoterapia).
– metody wchodzące w skład pedagogiki zabawy (wg. Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA),
– metoda aktywnego słuchania muzyki wg. Batii Strauss,
– metoda opowieści ruchowych Józefa Gotfryda Thulina,
– metoda wspomagania rozwoju wg. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej,
– metoda STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Mathematics) w formie dostosowanej do pracy z dziećmi w klasach 0-3,
– metoda pytań i doświadczeń (wg. programu Uniwersytetu Dzieci),
– metoda historyjek obrazkowych,
– metoda Flipped Lesson (w Polsce znana jako metoda odwróconej lekcji),
– arteterapia (w tym: muzykoterapia, plastykoterapia, bajkoterapia, ludoterapia).