Wykształcenie:
Kwalifikacyjne studia podyplomowe:
1) nauczanie matematyki z elementami informatyki w szkole
podstawowej i gimnazjum (Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości w
Wałbrzychu),
2) informatyka (Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w
Olsztynie),
3) pedagog szkolny (Uniwersytet Rzeszowski),
4) pedagogika specjalna w zakresie edukacji integracyjnej
i włączającej (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w
Warszawie) – zdobycie wiedzy i umiejętności do pracy z uczniami:
niewidomymi i słabowidzącymi, niesłyszącymi i słabosłyszącymi, z
niepełnosprawnością intelektualną, z niepełnosprawnością ruchową, z autyzmem, z
niedostosowaniem społecznym, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
(dysleksja, dyskalkulia, ADHD),
5) oligofrenopedagogika z terapią pedagogiczną (Wyższa
Szkoła Menedżerska w Warszawie),
6) surdopedagogika (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu),
7) gimnastyka korekcyjno – kompensacyjna i rytmika
(Collegium da Vinci w Poznaniu),
8) bibliotekoznawstwo z informacją naukową i edukacją
czytelniczo – medialną (Szkoła Wyższa im. P. Włodkowica w Płocku),
9) menedżer oświaty – zarządzanie oświatą (Szkoła Wyższa
im. P. Włodkowica w Płocku).
Studia magisterskie uzupełniające na kierunku „Pedagogika
wczesnoszkolna” (na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie). Praca magisterska
pt. „Stres szkolny uczniów klas początkowych”.
Studia licencjackie na kierunku „Edukacja wczesnoszkolna” (w
Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Krośnie). Praca licencjacka pt.
„Zachowania agresywne uczniów w młodszym wieku szkolnym”. Uzyskanie
kwalifikacji do pracy w klasach 1-3 szkoły podstawowej oraz klasach 0 (oddziały
przedszkolne).
VI Liceum Ogólnokształcące – klasa o
profilu pedagogicznym (w Rzeszowie);
to właśnie tutaj podczas praktyk pedagogicznych w przedszkolu utwierdziłam się
w przekonaniu, że do końca życia chcę być nauczycielem.
W zawodzie pracuję ponad 20 lat.
Przez te ponad 20 lat nigdy, nawet przez sekundę, nie
żałowałam wyboru zawodu, dokonanego jeszcze w pierwszej klasie szkoły
podstawowej.