Dodatkowe informacje:
1) od 2015 r. jestem nauczycielem dyplomowanym (stopień awansu zawodowego),
2) od 2014 r. jestem nauczycielem Uniwersytetu Dzieci (ukończyłam I i II stopień certyfikacji pracy metodą pytań i doświadczeń),
3) w 2016 r. dołączyłam do programu „Microsoft Innovative
Educator” (MIE skupia kilkaset tysięcy nauczycieli z całego świata,
których pasjonuje wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji):
– 2.09.2017 r. w niniejszym programie przyznano mi tytuł „Microsoft
Innovative Educator Expert” (tytuł jest mało znany w Polsce, ale
wysoko ceniony na świecie, ponieważ przyznawany jest tylko i wyłącznie
nauczycielom, którzy wykazują się wizjonerstwem edukacyjnym w zakresie
wykorzystania nowych technologii w edukacji; aby uzyskać ww. tytuł należy m.in.
posiadać dorobek o charakter innowacyjnym w zakresie wykorzystania nowych
technologii w edukacji oraz dzielić się swoją pasją i doświadczeniem z innymi w
kraju i na świecie),
– w roku szkolnym 2017/2018 w ramach niniejszego programu realizowałam
ze swoją klasą projekt pt. „Zoos in the World – Wirtual Trips” –
w projekcie uczestniczyły klasy z sześciu kontynentów, projekt obejmował cykl
wirtualnych wycieczek z wykorzystaniem narzędzi Microsoft,
– zaś w roku szkolnym 2018/2019 projekt „Reversed lessons with Microsoft tools” – w projekcie wykorzystywałam metodę „odwróconej
lekcji”,
– 31.07.2018 r. po raz drugi z rzędu otrzymałam tytuł „Microsoft
Innovative Educator Expert” za co SERDECZNIE DZIĘKUJĘ!!!,
– 21.12.2018 r. przyznano mi dodatkowy tytuł pn. „Microsoft
Innovative Educator Trainer” za przeszkolenie ponad stu
nauczycieli, a 4.03.2019 r. tytuł „Microsoft Innovative Educator Master
Trainer” za przeszkolenie ponad czterystu nauczycieli,
– 11.08.2019 r. po raz trzeci zostałam „Microsoft Innovative Educator
Expert”,
– 28.07.2020 r. po raz czwarty otrzymałam tytuł MIEE; w tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować tym, dzięki którym udało mi się w ostatnich 3 latach zrealizować wiele wartościowych projektów - dziękuję: Darina Poljak (Serbia), Effie Kokkinou (Cypr), Hasibe Avşar (Turcja), Jelena Kenić (Serbia), Jennifer Harvey (Wielka Brytania), Kristina Krtalić (Chorwacja), Lemana Terzimehic (Bośnia i Herzegowina), Marina Iskakova (Gruzja), Nadia Dabrundashvili (Gruzja), Pernille Reenberg (Dania), Tanja Olear Gojić (Serbia), Virginia Alberti (Włochy), Yudum Özkan (Turcja),
4) w styczniu 2018 r. dołączyłam do brytyjskiego programu „Apps for Good”; w programie tym pełnię rolę eksperta w obszarach: „Coding & Web Development”, „Internet of Things” oraz „In School Events”,
5) w 2019 r. dołączyłam do ogólnopolskiego projektu „OSEhero”,
który ma na celu rozwój nauczania z zastosowaniem nowoczesnych
technologii; „OSEhero” jest elementem programu OSE (Ogólnopolskiej Sieci
Edukacyjnej) realizowanego przez NASK Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie,
6) prowadzę kilka blogów tematycznych, w tym jeden wspólnie z
nauczycielami z prawie wszystkich krajów europejskich (eb–funandgamesmath.blogspot.com),
7) jestem administratorem kilku grup zamkniętych o tematyce pedagogicznej na Facebooku (w tym prowadzę grupę „„Prawo oświatowe” – grupa wsparcia dla dyrektorów, nauczycieli” liczącą ponad 42 tysiące członków; grupa stale się powiększa),
8) współorganizowałam różnego rodzaju imprezy kulturalne (m.in.
Festiwal Kultury Japońskiej w Warszawie, Dzień Dziecka w Miejscu Piastowym dla
dzieci z domów dziecka, konkursy recytatorskie, przeglądy piosenek, itp.),
9) zorganizowałam wiele warsztatów i spotkań środowiskowych (m.in.
spotkanie z niepełnosprawnymi pensjonariuszami Domu Opieki w Otwocku, rodzinne
warsztaty pn. „Świąteczne origami” w Celestynowie),
10) w latach 1996 – 2000 grałam na tenorze w Dziewczęcej Orkiestrze
Dętej działającej przy Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie (z orkiestrą
uczestniczyłam w kilkudziesięciu koncertach krajowych i gościłam na wielu
festiwalach za granicą),
11) współpracuję z kilkoma organizacjami pozarządowymi zajmującymi
się pomocą osobom niepełnosprawnym i nie tylko,
12) od 17.02.2022 r. prowadzę własną organizację pozarządową - Fundację "EBa" Instytutu Wspierania Edukacji i Terapii:
Głównym celem fundacji jest podejmowanie i realizacja działań podnoszących jakość w obszarze edukacji, wychowania i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych pełno- i niepełnosprawnych.
Podstawowe obszary działalności fundacji to:
a) edukacja, wychowanie i profilaktyka (w tym m.in. prowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów, zajęć i innych form wsparcia dla nauczycieli i terapeutów, prowadzenie zajęć skierowanych do dzieci, wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów),
b) matematyka (w tym. m.in. jej popularyzacja),
c) bezpieczeństwo w ruchu drogowym (w tym m.in. zajęcia dla dzieci),
d) prawa dziecka i człowieka,
e) terapia (w tym. m.in. osób z opiniami z poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz orzeczeniami o niepełnosprawności),
f) tradycja, kultura i sztuka (w tym m.in. ochrona dziedzictwa narodowego, patriotyzm, wzmacnianie tożsamości kulturowej, popularyzacja wiedzy o języku polskim, zapoznanie z historią Polski, edukacja czytelnicza i medialna, rozwój bibliotek),
g) nowe technologie (w tym m.in. innowacyjne i praktyczne wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych wspierających działania edukacyjne i terapeutyczne, cyfrowe bezpieczeństwo, nauka kodowania i programowania),
h) ochrona i promocja zdrowia (w tym m.in. zdrowia psychicznego, popularyzacja wiedzy na temat zdrowego odżywiania),
i) upowszechnienie tańca, kultury fizycznej, sportu i turystyki (w tym m.in. promocja aktywnego i zdrowego stylu życia),
j) opieka i pomoc społeczna (w tym m.in. rehabilitacja i aktywizacja osób niepełnosprawnych oraz starszych),
k) ekologia i ochrona środowiska (w tym m.in. budowanie świadomości ekologicznej, zapobieganie degradacji środowiska naturalnego, ochrona dziedzictwa przyrodniczego, przeciwdziałanie zmianom klimatu),
l) edukacja globalna,
m) nauka (w tym m.in. działalność badawcza, naukowa, badawczo – naukowa, wydawnicza).
13) w latach 2008 – 2021 byłam lub jestem współrealizatorką m.in.
takich projektów jak:
– „Akademia Profesjonalnego Nauczyciela” (EFS),
– „Nauka i zabawa drogą do sukcesu uczniów szkół podstawowych” w ramach
programu „Indywidualizacja nauczania w klasach 1 – 3” (EFS),
– „Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne” (EFS),
– „Szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe, społeczne i sprawność fizyczną osób niepełnosprawnych” (PFRON),
– „Spółdzielnia Otwartej Edukacji w bibliotece w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa” (EFRR),
14) od wielu lat wspólnie z dziećmi realizuję zewnętrzne programy, projekty i uczestniczę w akcjach i wydarzeniach:
– niemalże rokrocznie w światowych wydarzeniach edukacyjnych:
„International Dot Day” (15 września),
„World Multiplication Table Day” (28 września),
„World Space Week” (4–10 października),
„Code Week” (6 – 21 października),
„Hour of Code” w ramach „Computer Science Education Week” (3 – 9
grudnia),
„Safer Internet Day” (5 lutego),
„Pi Day” (14 marca),
„Earth Day” (22 kwietnia),
„World Book Day” (23 kwietnia),
„STEM Discovery Week” (23 – 29 kwietnia),
– w roku szkolnym 2016/2017 realizowaliśmy program „Edukacja globalna dla najmłodszych” podczas którego poznawaliśmy różnorodność, ale i podobieństwa regionów świata (serdecznie dziękuję Ośrodkowi Działań Ekologicznych „Źródła” za pakiet edukacyjny ze scenariuszami zajęć, grami dydaktycznymi i zabawami, mapę świata, butai oraz 3 zestawy plansz z historyjkami obrazkowymi do teatrzyku Kamishibai),
– w roku szkolnym 2016/2017 realizowaliśmy jeszcze podobny program pn. „Wiem. Czuję … . Pomagam!”; do programu od Kulczyk Foundation otrzymaliśmy materiały (scenariusze, płytę z materiałami multimedialnymi, mapę świata, książkę oraz 2 audiobooki pn. „Mądre bajki z całego świata”) za co serdecznie dziękuję,
– w roku szkolnym 2016/2017 braliśmy udział w ogólnopolskiej akcji „Wylosuj Anioła” – akcja miała charakter charytatywny i polegała na napisaniu i wysłaniu kartek do dzieci – pacjentów oddziałów onkologicznych w Lublinie; akcję zorganizowała Fundacja „Gdy liczy się czas”, a całe przedsięwzięcie powstało z inicjatywy rodziców dzieci leczonych na oddziale Hematologii, Onkologii i Transplantologii Dziecięcej Uniwersytetu Szpitala Dziecięcego w Lublinie; przy okazji akcji uczniowie poćwiczyli pisanie życzeń oraz wysyłanie listów (w tym płacenie na poczcie i odbieranie reszty),
– w roku szkolnym 2017/2018
realizowaliśmy mój autorski projekt pt. „Programowanie na wesoło u niesłyszących” – program projektu obejmował naukę programowania
wizualnego m.in. z wykorzystaniem Robota Ozobot’a, ScotiieGo!, RunMarco,
Scratch’a, Kodable, Tynker’a, The Foos’a, Daisy Dinosaur’a, Minecraft’a,
Light–Bot’a, Stencyl’a, CodeMonkey, CodinGame, Code Warriors, Unity;
w tym miejscu chciałabym z całego serca
podziękować Fundacji CoderDojo Polska za sfinansowanie zakupu (4490
zł) 10-ciu tabletów do zajęć w ramach programu "Fajne granty",
bez których nie udałoby mi się zrealizować ani jednego projektu z
programowania,
– w roku szkolnym 2017/2018
realizowaliśmy również mój autorski projekt pt. „Produkcja meduz w szafie” – projekt został zgłoszony w konkursie grantowym
pt. „Projekt z klasą”; serdecznie dziękuję Wydawnictwu „Nowa Era” za przyznane
certyfikaty: „PROJEKTant edukacji 2018” oraz „Dobrze zaPROJEKTowana Szkoła
2018”,
– w roku szkolnym 2017/2018 realizowaliśmy także projekt pn. „Technologie z klasą” Fundacji Uniwersytet Dzieci; według moich uczniów był to „najfajniejszy projekt w jakim kiedykolwiek braliśmy udział” (podczas zajęć jeden z uczniów zapowiedział, że w przyszłości będzie zamieniał wszystkie domy w „inteligentne pudełka”); w imieniu swoim jak i moich uczniów serdecznie dziękuję fundacji za pakiet do nauki programowania w klasach 1–3 pn. „Zaprogramowani na przygodę”,
– w roku szkolnym 2017/2018 włączyliśmy się do ogólnopolskiej akcji społecznej promującej czytanie dorosłych z dziećmi pn. „Dalej, lama!”, w ramach akcji poznaliśmy ciekawostki z życia lam, bohaterkę książek, Małą Lamę, oraz stworzyliśmy kolejną książeczkę do cyklu „Mała Lama”,
– w roku szkolnym 2018/2019 realizowaliśmy program edukacyjny „Szkoła z Prawami Dziecka” Stowarzyszenia Polskiego Komitetu Narodowego Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci – UNICEF, który miał na celu uświadomienie uczniom znaczenia praw dziecka i ich konsekwencji w codziennym życiu,
– w roku szkolnym 2018/2019 realizowaliśmy również projekt „Przyroda z klasą” Fundacji Uniwersytet Dzieci – celem projektu było poznanie praw panujących w naturze oraz wpływu człowieka na nią (w ramach projektu prowadziliśmy obserwacje przyrodnicze, wykonywaliśmy doświadczenia, tworzyliśmy notatki i uczyliśmy się wyciągać wnioski); serdecznie dziękuję za zestaw do teatrzyku Kamishibai pt. „Czy wiesz, jak żyje jeż?”,
– w roku szkolnym 2018/2019 zaangażowaliśmy się w program „Uczymy dzieci programować” firmy Edusense, który kształcił logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, szukanie różnych rozwiązań, analizowanie ich i wybieranie tych najbardziej optymalnych,
– w roku szkolnym 2018/2019 zorganizowaliśmy w naszej klasie „Klub gier planszowych” – dzięki grom planszowym, które otrzymaliśmy z firmy Granna, uczyliśmy się przestrzegania w grupie określonych reguł, rozwijaliśmy sprawność motoryczną, spostrzegawczość, refleks, orientację przestrzenną i pamięć,
– w roku szkolnym 2019/2020 realizowaliśmy program z zakresu edukacji finansowej, przedsiębiorczości i dla bezpieczeństwa pn. „Od grosika do złotówki” Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości w Warszawie – głównymi celami programu było nabycie przez uczniów umiejętności gospodarowania pieniędzmi, ustalania priorytetów przy ich wydawaniu oraz oszczędzaniu, a także nabycie wiedzy o finansowych aspektach bezpieczeństwa,
– w roku szkolnym 2019/2020 angażowaliśmy się w projekt „Jak odczytywać emocje?” Fundacji Uniwersytet Dzieci, której serdecznie dziękuję za scenariusze i grę "Profesor Szkiełko i tropiciele"; projekt miał na celu kształtowanie u dzieci kluczowych umiejętności, takich jak: nawiązywanie relacji z innymi, empatia, świadomość własnych emocji, współpraca,
– w roku szkolnym 2019/2020 realizowaliśmy jeszcze drugi projekt Fundacji Uniwersytet Dzieci pn. „Przedsiębiorczość. Jak zrealizować pomysł?” – w ramach zajęć rozwijaliśmy wiedzę na temat mechanizmów ekonomicznych i rynkowych we współczesnym świecie,
– w roku szkolnym 2019/2020 zorganizowaliśmy „Klub Ortograffiti” na
którego działalność otrzymaliśmy sporo pomocy dydaktycznych z Wydawnictwa
OPERON za co serdecznie dziękuję w imieniu swoim jak i uczniów,
– w roku szkolnym 2020/2021 realizuję program edukacyjny
„#SuperKoderzy”, na który od Fundacji Orange pozyskałam grant w wysokości
2500 zł,
15) w 2016 r. rozpoczęłam przygodę z programem eTwinning (a tak na marginesie: jeżeli ktoś jeszcze nie dołączył do tego programu to z całego serca zachęcam – eTwinning to mrowisko najfajniejszych nauczycieli Europy i nie tylko!!!):
– w roku szkolnym 2016/2017 wspólnie z kilkudziesięcioma nauczycielami z większości krajów europejskich zrealizowałam swój pierwszy projekt pn. „Fun and games math” – podczas zajęć poznawaliśmy gry i zabawy matematyczne z różnych zakątków Europy; projekt zdobył 19 „Europejskich Odznak Jakości”(!!!); ze względu na bardzo duże zainteresowanie projekt jest nadal realizowany jako kolejna edycja; prawdopodobnie do emerytury będę otwierać kolejne edycje niniejszego projektu a powstała baza materiałów i pomysłów na zajęcia matematyczne będzie systematycznie uzupełniana i poszerzana (już dziś jestem ciekawa efektu po wielu latach); rezultaty działań projektowych można obejrzeć na stronie: eb-funandgamesmath.blogspot.com oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/1817649581802335,
– druga edycja projektu „Fun and games math” realizowana w roku szkolnym 2017/2018 to podobnie jak pierwsza 20 Europejskich Odznak Jakości (!!!),
– trzecia edycja projektu „Fun and games math” realizowana w roku szkolnym 2018/2019 to 11 Europejskich Odznak Jakości (!!!),
– w roku szkolnym 2017/2018 zrealizowałam także projekt „From drawing to programming”, podczas którego moi uczniowie poznawali tajniki programowania; rezultaty działań projektowych można obejrzeć na stronie: eb-fromdrawingtoprogramming.blogspot.com oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/326134544463549; projekt zdobył aż 21 Europejskich Odznak Jakości (!!!)
– druga edycja projektu „From drawing to programming” realizowana w roku szkolnym 2018/2019 przyniosła nam 18 Europejskich Odznak Jakości (!!!),
– w roku szkolnym 2018/2019 realizowaliśmy projekt „STEM for kids” – STEM jest akronimem powstałym z angielskich terminów: Science (= doświadczenia), Technology (= technologia), Engineering (= inżynieria) i Mathemtics (= matematyka); na zajęciach uczniowie uczyli się krytycznego myślenia, wychodzenia poza utarte schematy, stawiania hipotez i weryfikowania ich poprzez doświadczenia; głównym celem zajęć było rozwijanie w uczniach takich cech jak: kreatywność, pomysłowość, ciekawość świata; rezultaty działań projektowych można obejrzeć na stronie: eb-stemforkids.blogspot.com oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/2274130402866134/; projekt zdobył 4 Europejskie Odznaki Jakości,
– w tym samym roku realizowałam jeszcze projekt do którego zaprosiłam tylko nauczycieli z Polski pn. „„Piękna nasza Polska cała” – tradycja, historia, współczesność” (projekt nawiązywał do setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości; przez 2 tygodnie każdego dnia omawialiśmy sobie inne miasto /poznawaliśmy jego legendy, historię, ciekawe atrakcje turystyczne/; na koniec każda z grup uczestniczących w projekcie zaprezentowała ciekawostki ze swojej miejscowości); rezultaty działań projektowych można obejrzeć na stronie: eb-pieknanaszapolskacala.blogspot.com; projekt zdobył 7 Krajowych Odznak Jakości,
16) jestem autorką bądź współautorką:
a) wielu prac badawczych,
b) niezliczonej ilości materiałów dydaktycznych, prezentacji multimedialnych, programów (edukacyjnych, wychowawczych, terapeutycznych i innych) – sporo z nich zamieściłam w sieci,
c) materiałów szkoleniowych (powstałych we współpracy z placówkami doskonalenia nauczycieli oraz uczelniami),
d) czterech programów kursów kwalifikacyjnych opracowanych dla placówki doskonalenia nauczycieli (tj. z oligofrenopedagogiki, wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, zarządzania oświatą),
e) 36 edukacyjnych gier komputerowych z zakresu nauki programowania dla dzieci (w tym gier zawierających takie elementy jak: pętle, instrukcje warunkowe, turtle, fraktale, kodowanie i odkodowywanie binarne, debugowanie) opracowanych dla wydawnictwa,
f) wielu publikacji, w tym m.in.
takich pozycji jak:
– „Czytanko – miganka dla dzieci niemówiących. Część 1” (2020, autorski zestaw kart pracy), [serdecznie dziękuję grafikom z Wydawnictwa „Harmonia” za szatę graficzną na wysokim poziomie]
– „Elementarz Odkrywców. CD do zeszytu ćwiczeń z informatyki. Klasa 3” (2019, płyta, współautorstwo),
– „Elementarz Odkrywców. CD do zeszytu ćwiczeń z informatyki. Klasa 2” (2018, płyta, współautorstwo),
– „Elementarz Odkrywców. CD do
zeszytu ćwiczeń z informatyki. Klasa 1” (2017, płyta, współautorstwo),
[w tym miejscu chciałabym bardzo serdecznie
podziękować pani Anecie Maciągiewicz z Wydawnictwa Nowa Era za zaproszenie do
współpracy]
– „Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko” (2015, książka, współautorstwo), [autorzy książki, jak napisała na swoim FB profilu p. Jolanta Okuniewska, nauczycielka nominowana w 2016 r. do „Nauczycielskiej nagrody Nobla”, to „pierwsza liga”; być może dlatego książka ma tak niesamowicie wysoką cenę; bardzo serdecznie dziękuję pani Biance Piwowarczyk z Wydawnictwa PRESSCOM z Wrocławia, za to, że znalazłam się w tym zaszczytnym gronie]
– „Stres szkolny uczniów klas początkowych” (2014, autorski podręcznik),
– „Biblioteka 2.0” (2013, artykuł autorski),
– „Szkoła to nie tylko nauka” (2011, artykuł autorski),
– „Program modyfikacji zachowania
dziecka sprawiającego trudności wychowawcze oparty na wybranych technikach
behawioralnych” (2009, publikacja autorska),
g) czterech innowacji pedagogicznych:
– „Szaleni naukowcy w akcji!” – nauka poprzez doświadczenia i zabawy,
– „Być jak Leonardo da Vinci” – rozwijanie inteligencji poprzez ćwiczenia i zabawy,
– „Podajmy sobie ręce” – integracja klasy poprzez tańce, pląsy i zabawy ruchowe przy muzyce,
– „W krainie origami” – rozwijanie myślenia przestrzennego i logicznego poprzez origami.
17) od kilku lat biorę udział w konkursach dla nauczycieli:
– pierwszą nagrodą, którą zdobyłam była nagroda w konkursie na kronikę
Szkolnej Kasy Oszczędności w 2011 r. (wtedy szkoła, której byłam pracownikiem,
otrzymała 1000 zł),
– w lutym 2013 r. wygrałam w Ogólnopolskim Konkursie pn. „Książka za
recenzję”, którego organizatorem było Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich;
serdecznie dziękuję za książkę Grzegorza Gmiterka pn. „Biblioteka 2.0. Biblioteka
w środowisku społecznościowego internetu” (wygrana książka to jedna z
najciekawszych książek, jakie przeczytałam w życiu),
– w listopadzie 2013 r. wygrałam w Ogólnopolskim Konkursie dla Nauczycieli
pn. „Pisać do szuflady, a może nie?” zorganizowanym przez Wydawnictwo
„Bliżej Przedszkola”; serdecznie dziękuję za książkę „Baśnie dla dzieci i dorosłych” Beaty
Pawlikowskiej,
– najlepszą nagrodę zdobyłam w 2016 r. – w Ogólnopolskim Konkursie dla
Nauczycieli pn. „Klasa ze snów” (pod honorowym patronatem Ministerstwa
Edukacji Narodowej) zajęłam I miejsce i wygrałam monitor interaktywny Avtek
TouchScreen 65 Pro z wbudowanym komputerem i systemem operacyjnym Windows 10 o
wartości 16 499 zł (!) oraz certyfikat „Szkoła Zorientowana Technologicznie” dla
placówki oświatowej, której jestem pracownikiem; bardzo serdecznie dziękuję
organizatorowi konkursu, firmie ViDiS z Bielan Wrocławskich, za docenienie
mojej pracy merytorycznej nt. „Jak wykorzystać monitor interaktywny w pracy
dydaktycznej z uczniami? Pomysły na kreatywne wykorzystanie sprzętu AV na
lekcji” i przyznanie zaszczytnego tytułu eksperta w zakresie świadomego
wyboru technologii AV dla szkoły,
– kilka miesięcy później, ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, wygrałam w Ogólnopolskim Konkursie dla Nauczycieli pt. „Wartościowa wycieczka szkolna” (pod honorowym patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki); wygrana w tym konkursie bardzo mnie zaskoczyła, ponieważ wysłałam pracę z adnotacją, że nie spełnia wszystkich postanowień regulaminu; praca została nagrodzona w kategorii „wycieczki pozaregulaminowe”; w tym miejscu serdecznie dziękuję Agencji Turystycznej ATAS z Warszawy za dyplom i wspaniałe nagrody,
– w lutym 2017 r. wygrałam w konkursie organizowanym podczas lubelskiego „Festiwalu Inspiracji”; z otrzymanych materiałów do animacji grup oraz sprzętu do zajęć ruchowych najbardziej cieszą się moi uczniowie; serdecznie dziękuję firmie Akson z Krakowa za wartościowe nagrody,
– w maju 2017 r. zostałam laureatem Ogólnopolskiego Konkursu dla Nauczycieli pn. „Praktyczne oblicza matematyki” – konkurs zorganizowała Fundacja Rozwoju Edukacji Matematycznej w ramach projektu pn. „Certyfikat Przyjaciela Matematycznego Zoo 2016/2017”,
– w styczniu 2018 r. wygrałam w Ogólnopolskim Konkursie dla Nauczycieli pn. „Czekając na święta ... uczymy dzieci programować” – konkurs zorganizowały firmy „EduSense” oraz „Kodowanie na dywanie. Anna Świć”; w tym konkursie, w przeciwieństwie do innych podobnych, przez cały miesiąc, zarówno ja, jak i wszyscy inni uczestnicy, miałam możliwość codziennego oglądania prac konkursowych przesyłanych przez osoby biorące w nim udział, co było niezwykle inspirujące, za co serdecznie dziękuję; dziękuję również za pakiet do nauki kodowania na dywanie;
– w marcu 2018 r. zostałam laureatem Ogólnopolskiego Konkursu dla
Nauczycieli pn. „Moje zwariowane nauczycielskie ferie” zorganizowanego przez
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON; serdecznie dziękuję za „Alfabet sensoryczny”
oraz książkę „Zabawy wspierające naukę czytania i pisania”,
– w tym samym miesiącu (marzec 2018 r.) wygrałam w Ogólnopolskim Konkursie
„Czy dziewczyny mogą programować?” zorganizowanym przez Fundację CoderDojo
Polska; serdecznie dziękuję organizatorom za nagrodę książkową,
– trzeci wygrany konkurs w marcu 2018 r. to konkurs zorganizowany przez
firmę „Logarytmik” z Bielawy z okazji Dnia Matematyki; wygrana książka („Domino
matematyczne. Zestaw 60 gier dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej”)
już służy jako inspiracja w realizowanym międzynarodowy projekcie
matematycznym,
– w czerwcu 2018 r. wygrałam w Ogólnopolskim Konkursie dla Nauczycieli
zorganizowanym przez Wydawnictwo „Bliżej Przedszkola” pn. „Świętujemy 200.
numer „Bliżej Przedszkola”; serdecznie dziękuję za płytę z mega(!) piosenkami,
– w tym samym miesiącu Wydawnictwo „Bliżej
Przedszkola” zorganizowało kolejny konkurs i w nim również
wygrałam; serdecznie dziękuję za pakiet kilkudziesięciu plansz
edukacyjnych przyznany w konkursie pn. „Grupa moich marzeń”,
– w październiku 2018 r. kolejny konkurs i kolejna wygrana – tym razem
konkurs w ramach CodeWeek organizowany przez Ministerstwo Cyfryzacji
(serdecznie dziękuję za grę „Cody Roby” przyznaną za event „Jesienne
kodowanie”),
– grudzień 2018 r. przyniósł nagrodę w konkursie „Świąteczne
życzenia” zorganizowanym przez Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON (serdecznie
dziękuję za 2 książki do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami
edukacyjnymi),
– a także, kilka dni później, wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie dla
Nauczycieli pn. „Tech Pill Challenge” zorganizowanym przez firmę
Microsoft,
– i grudzień po raz trzeci! przed świętami MEGA nagroda o wartości ponad
tysiąca złotych w konkursie „Magia kodowania do
podarowania!” zorganizowanym przez firmę „Mentor – systemy
audiowizualne” (serdecznie dziękuję za m.in. 2 roboty Codey Rocky),
– luty 2019 r. – wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie dla Nauczycieli
„Wyrównywanie szans” (dziękuję za książkę „Krótsze, dłuższe, lecz
praktyczne. Wyliczanki logopedyczne”),
– marzec 2019 r. – druga edycja Ogólnopolskiego Konkursu dla Nauczycieli
pn. „Moje zwariowane nauczycielskie ferie” organizowanego przez
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON i znów wygrana; serdecznie dziękuję za
„Ortografitti. Matematyka bez trudności. Komplet dwóch zeszytów z grą
matematyczną” oraz 2 książki do nauki matematyki w szkole podstawowej,
– maj 2019 r. – Ogólnopolski Konkurs „Majowe wyzwanie z Uczymy Dzieci
Programować” zorganizowany przez firmę Edusense i nagroda: pudełko drewnianych
puzzle AR – rozszerzona rzeczywistość,
– wrzesień 2019 r. – wygrana w Ogólnopolskim Konkursie zorganizowanym
przez superkid.pl; serdecznie dziękuję za docenienie pracy konkursowej z
edukacji muzycznej a tym samym dodatkowe 180 dni abonamentu w serwisie,
– i w tym samym miesiącu Ogólnopolski Konkurs „Code Week z Uczymy Dzieci Programować” zorganizowany przez firmę Edusense, który przyniósł wyróżnienie i kolejne pudełko drewnianych puzzle AR – rozszerzona rzeczywistość,
– październik 2019 r. i kolejna wygrana, tym razem za event „Sztuczna inteligencja jest wśród nas!” w Ogólnopolskim Konkursie zorganizowanym przez Ministerstwo Cyfryzacji w ramach CodeWeek (serdecznie dziękuję za publikację „Zabawy w programowanie offline”),
– październik 2020 r. – kolejny rok z rzędu wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie zorganizowanym przez Ministerstwo Cyfryzacji w ramach CodeWeek, nagroda (mata do kodowania) za warsztaty "Roboty są wśród nas" i "Roboty w lesie",
– grudzień 2020 r. – Ogólnopolski Konkurs Mikołajkowy zorganizowany przez "Coders Lab – Szkoła IT" i wyróżnienie,
– ...
– lipiec 2023 r. - Ogólnopolski Konkurs "Weź nas pod lupę" zorganizowany przez superkid.pl i kolejna wygrana - wygrać można było 3-miesięczny abonament - wygrałam 4-miesięczny (!).